Vandaag wilde ik het hebben over SEO-marketing van een advocatenkantoor en enkele belangrijke dingen om te realiseren en op te focussen.
Als u een advocaat bent en op zoek bent naar een vorm van juridische SEO-marketing, dan heeft u waarschijnlijk al ontdekt dat de concurrentie tussen advocatenkantoren moordend is.
Als u enige kans van slagen wilt geld verdienen met bloggen hebben met uw online marketing, dan heeft u de juiste SEO-diensten voor advocaten aan uw zijde nodig.
De sleutel is om uw doelen te kennen of een gesprek over uw doelen te hebben met het door u gekozen advocatenkantoor SEO-marketingbedrijf.
Bovenaan Google staan is een cruciale eerste stap om online leads te genereren, maar als uw website uw verkeer of bezoekers niet kan converteren, verspilt u geld en verliest u het van uw concurrenten.
Daarom is het belangrijk om niet alleen het juiste advocatenkantoor voor SEO-marketing te kiezen, maar ook een bedrijf dat u kan helpen op het gebied van direct response-marketing.
Of het nu uw doel is om direct leads of afspraken te genereren, het juiste bedrijf helpt u om die leads of afspraken om te zetten in klanten.
Veel SEO-diensten voor advocaten vergeten de marketingkant van de zaak. Verkeer is geweldig, maar als dat verkeer niet voor u converteert, verspilt u tijd en geld.
Een betere manier om het te zeggen is dat u zonder de juiste SEO en marketing uw potentiële klanten naar uw concurrentie duwt.
Een belangrijk ding dat het juiste SEO-marketingbedrijf van het advocatenkantoor zal doen, is onmiddellijk uitzoeken of uw domein een handmatige of algoritmische boete heeft als gevolg van slechte links of te geoptimaliseerde ankertekst.
Als dit het geval is, kan een nieuwe domeinnaam nodig zijn, zodat u geen tijd en geld verspilt aan het rangschikken van een bestraft domein.
Zodra u de SEO-marketingservice van uw advocatenkantoor heeft gekozen, moeten ze een op maat gemaakte oplossing bedenken om u te helpen bij het genereren van leads en nieuwe zaken.
Ze zouden u nooit een “one size fits all”-oplossing moeten bieden. Helaas is dit vrij gebruikelijk bij SEO-diensten voor advocaten.
Volgens het Bureau of Labor Statistics zijn er sinds vorig jaar meer dan 600.000 advocaten in Amerika. Om aan te geven hoe competitief sommige gebieden kunnen zijn: Californië en New York hebben elk meer dan 70.000 advocaten die strijden om zaken.
Hier zijn ook een paar interessante en winstgevende feiten voor u. Volgens ComScore voeren we gemiddeld meer dan 12 miljard zoekopdrachten per maand uit op de zoekmachines.
Volgens WORDSTREAM heeft 72% van alle mensen die een lokale zoekopdracht hebben uitgevoerd, dat bedrijf gebeld of bezocht.
Volgens Search Engine Land negeert gemiddeld 75% van alle mensen die online zoeken de betaalde advertenties en richt zich op de organische resultaten.
Ten slotte hebben ze ontdekt dat ongeveer 85% van de zoekers natuurlijke of organische vermeldingen vertrouwt versus betaalde advertenties.
Als u in het verleden met een SEO-advocaat hebt gewerkt, weet u waarschijnlijk al dat het werken met een zoekmachine erg moeilijk en duur kan zijn.
Met de meeste zoekmachine-services die te veel betalen en te weinig leveren, is het erg moeilijk om echt de gewenste resultaten te ervaren.
Daarom is het belangrijk om het door u gekozen bedrijf te bellen, uw doelen te bespreken zoals besproken en naar hun antwoorden te luisteren.
Als u constant dingen hoort alsof u net als elke andere klant bent en we u aan de top krijgen of als ze zich meer zorgen maken om u te pitchen voor hun juridische SEO-diensten dan om te ontdekken wat uw werkelijke behoeften en verlangens zijn, ga dan als snel als je kunt.
Wat betekent dit allemaal? Simpel gezegd, wanneer u de oproep heeft gedaan en de juiste keuze heeft gevonden, dan is het hebben van het juiste advocatenkantoor SEO-marketingbedrijf aan uw zijde de sleutel tot online succes.